Sarı-Lacivertliler'in gelecek sezon kadrosunda düşünmediği golcü futbolcuyla Bursaspor arasındaki flört bir süredir biliniyordu. Ancak yeşil-beyazlıların Semih'e "bonservisini al da gel" demesi üzerine transfer biraz gecikmişti. Beyaz TV'de yayınlanan Beyaz Futbol programının paylaştığı habere göre, Fenerbahçe ile bonservis konusunda anlaşan golcü oyuncunun Bursaspor kulübüne transferinde de herhangi bir engel kalmadı. İlk görüşmelerde yıllık 1 milyon 500 bin euro isteyen 30 yaşındaki oyuncunun bu ücrette de indirime gittiği gelen bilgiler arasında.

