Bursaspor Kulübü Genel Sekreteri İlhan Uslu, Kayserispor karşısında mücadeleci bir oyunla galip geldiklerini söyledi.
Bursaspor Kulübü Genel Sekreteri İlhan Uslu, Kayserispor galibiyetini değerlendirdi. İyi bir sonuçla ilk maçı geçtiklerini ifade eden Uslu, "Hedeflerimiz doğrultusunda ilerlemek istiyoruz" diye konuştu. Mücadeleci bir oyunla Kayserispor maçından galibiyet aldıklarını ifade eden Bursaspor Kulübü Genel Sekreteri İlhan Uslu soruları yanıtladı. Takımın çok iyi mücadele ettiğini vurgulayan Uslu, "Her yerde topa bastılar. Orta sahada bazı aksamalar oldu ama ilk maçtır, olabilir. Daha iyi olacaklardır. İnşallah diğer maçlarda da istediğimiz sonuçları alıp, hedeflerimiz doğrultusunda ilerleriz" dedi. Twente maçı için Kayserispor karşılaşmasının ölçü olmacağını sözlerine ekleyen İlhan Uslu, "O maçta daha fazla motivasyon olacaktır. Taraftarımızın coşkusu da eklenecek. İnşallah Twente maçından da rövanş için güzel bir skor elde ederiz" şeklinde konuştu.