Bursaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, Vojvodina mağlubiyetini değerlendirdi.
Karaman maç sonrası düzenlenen basın toplantısında şunları söyledi:
"Böyle önemli bir günde, hele deplasmandan 2-2 geldikten sonra tur atlamamız gerekiyordu. Maçtan önce taraftarın coşkusu, desteği turu atmaya yetecek güçtü. Erken gol yedik. Şanssızlığımız var. İlk yarıya 2-0 mağlup girdik. İkinci yarıya ilk 15 dakikada bir gol atabilirdik. Motivasyonumuzu çoğaltabilirdik. Galibiyete geçmeyi düşünüyorduk. Sestak'ın direkten dönen pozisyonu var. 2-1 olsa taraftarın desteğini de alacağız."
"TARAFTARA SÖZ VERMİŞTİK, YERİNE GETİREMEDİK"
"Oyuncular sorumluluk alacak. Gol gelmeyince her geçen dakika, oyuncuların oyuna ağırlığı koyması, taraftarın haklı yere rakip takımı alkışlaması bizi oyundan düşürdü. 2-2'lik sonuçtan sonra bu takımı elememiz gerekirdi. Beceremedik. 90 dakika boyunca tüm faktörler alehimize işledi. Taraftarımıza söz vermiştik. Bunu yerine getiremedik. Futbolun uzun maraton olduğunu unutmamak lazım. Sorumluluk varsa bunun sahibi benim. Tüm taraftarımızdan özür diliyoruz. Ben gerçekçi adamım. Biz bu takımı elemek zorundaydık. Gücümüz vardı. Maçtan önceki atmosferi gördük. Böyle bir atmosfere sahip takımın elemesi gerekiyor. Faktörler aleyhimize işledi. Futbol eksiklerimiz, hatalarımız olabilir. Biz bir geminin içindeyiz. Hatayı hep birlikte yapıyoruz. Taraftar protestosunda da haklıdır. Hiçbir şey demeye hakkımız yok."
BURSASPOR KAPTANI İBRAHİM: "TAKIM ADINA ÖZÜR DİLİYORUM"
Bursaspor'un tecrübeli ismi İbrahim Öztürk maç sonrası şunları söyledi: "Öncelikle bayramınız kutlu olsun. Böyle bir günde biz de güzel bir hediye vermek isterdik. Çok da bir şey söylenecek durum yok. Takım arkadaşlarım da çok üzgün. Taraftarımız haklı. İkinci maçı oynadık. İçerde oynadık. Kötü bir sonuçla elenmenin üzüntüsünü yaşıyoruz. Onlardan af diliyoruz. Bugün olmadı. Birşeyler eksikti. Takım adına da özür diliyorum. Onlardan sabırlı olmalırını istiyorum. Lig yeni başlayacak. Bundan sonra yeni bir sayfa açacağız. Bize destek çıksınlar, bize inansınlar."

