comScore

Bursaspor Bursaspor

Karaman: 'Motive şekilde dönüyoruz'

02 Ağustos 2013, Cuma 03:01

Bursaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, takımının UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turunun ilk maçında Sırbistan temsilcisi Voyvodina ile 2-2 berabere kaldığı maça ilişkin açıklamalarda bulundu.

Bursaspor Teknik Direktörü Hikmet Karaman, takımının UEFA Avrupa Ligi 3. ön eleme turunun ilk maçında Sırbistan temsilcisi Voyvodina ile 2-2 berabere kaldığı maça ilişkin, "Avrupa Kupası'nın ilk ayağında 2-2'lik sonuçla Bursa'ya, taraftarların önüne motivasyonu yüksek bir şekilde geri dönmeyi sağladık" dedi.

Karaman, maçın ardından yaptığı açıklamada, Novi Sad'da oynanan maçın, yeni transferlerle çıktıkları ilk ciddi sınav olduğunu belirterek, "Burada oyuncularımızla gelişmekte olduğumuzu gördük" diye konuştu.

Avrupa Kupası'nın ilk ayağında 2-2'lik sonuçla Bursa'ya, taraftarların önüne motivasyonu yüksek bir şekilde geri dönmeyi sağladıklarını ifade eden Karaman, şunları söyledi:

"İki gol yedik. Aslında 1-0'dan sonra 2'yi bulmamız gerekiyordu, bulabilirdik. Karşımızda genç, diri, yaş ortalaması 23, kontraatak futbolunu çok iyi oynayabilen ve bir ekolü olan takıma karşı oynadık. Bence iyi bir maç oldu, belki tempo, maçın daha güzelleşmesine sebep olabilirdi ama nem oranı ve sıcaklık bunu da engellemiş olabilir. Oyuncularımı kutluyorum, bize gösterdiği konukseverlik ve pozitif ilişkiler için hem teknik direktörlerine hem de buradaki insanlara teşekkür ediyorum."