comScore

Bursaspor Bursaspor

İbrahim Öztürk başarı istiyor

09 Temmuz 2012, Pazartesi 00:33

Yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'da sürdüren Bursaspor'un başarılı savunmacısı İbrahim Öztürk, yeşil beyazlı kulübün televizyon kanalına açıklamalarda bulundu.

Bursaspor'un başarılı defans oyuncusu İbrahim Öztürk, yeşil beyazlı kulübün resmi yayın organlarından Bursaspor TV'ye açıklamalar yaptı.

Avusturya kampının yoğun ve yorucu geçtiğini belirten tecrübeli stoper, "Bu dönemden aldığımız güç ile sezonu tamamlıyoruz. Kadromuz büyük ölçüde geçen sezondan olduğu için uyum sorunu da çekmiyoruz. Yeni gelen arkadaşlar da aramıza sorunsuz bir şekilde katıldı. Hazırlık maçlarına başlıyoruz. Depoladığımız gücü kullanacağız. İlk hazırlık her zaman maçları zordur. Önemli olan ne yapmamız gerektiğini bilmek" dedi.
"İŞİ BAŞTAN SIKI TUTACAĞIZ"

Geçen sezona iyi başladıklarını ancak takım olarak inişli çıkışlı dönemler geçirdiklerine vurgu yapan İbrahim, "Bu sene işi baştan sıkı tutup, yeni başarılara imza atmak istiyoruz. Bursaspor artık ilk 4'ü kovalayan bir takım haline geldi. Çok iyi bir ekibiz ve herkes birbirine gerçekten inanıyor. Geçen sezon o kadar sıkıntı yaşamamıza rağmen bunun üstesinden arkadaş grubu ortamı sayesinde çıktığımıza inanıyorum. Avrupa'da son yıllarda edindiğimiz tecrübeleri bu sene başarıya dönüştürme vakti. Artık ne yapmamız gerektiğini biliyoruz. Hedefimiz gruplara kalmak istiyoruz. Bu da bizim için artı bir motivasyon olacak" diye konuştu.

"BU YIL ÇETİN GEÇECEK"

Süper Lig'de bu sezonun geçen seneye oranla daha çetin geçeceğini düşüne vurgu yapan başarılı defans oyuncusu, "Daha dişe diş, kora kor mücadeleler olacak. İnşallah bizde hedefimiz olan ilk 4 içerisinden ayrılmayız. En büyük temennimiz bu. Kazasız, sağlıklı bir sezon geçirmeyi umuyoruz. Baktığımız zaman son 4 yılda defans olarak istikrarlı bir çizgimiz var. Serdar Aziz olsun, Ömer ağabey olsun, Vederson olsun sürekli yan yana oynuyoruz. Herkes birbirini çok iyi tanıyor. Her ne kadar geçen sene fazla katkı sağlayamasak da bu yıl duran toplardan atacağımız gollerle de gereken desteği vermeyi umuyoruz" şeklinde konuştu.

"TAKIM OLARAK İSTİKRARLIYIZ"

Sadece defans olarak değil takım olarak da istikrarlı bir başarı grafiklerinin olduğunun altını çizen İbrahim Öztürk, "Son 3 yılda elde ettiğimiz başarılar ortada. Amacımız her sene Avrupa kupalarına katılmak. Çalışınca başarılamayacak bir hedefin olmadığını lig şampiyonluğu ile ispatladık. Taraftarlarımız da sağ olsun bize her zaman büyük destek oluyorlar. Her yerde, hiçbir zaman yalnız bırakmıyorlar. Biz onlar sayesinde emin adımlarla ilerliyoruz. İnşallah ligde ve Avrupa'da hedeflerimize ulaşır ve onları mutlu ederiz" dedi.