Bursaspor, yeni sezon hazırlıklarını Avusturya'da sürdürüyor.
Kulübün resmi internet sitesinde yer alan habere göre, yeşil-beyazlı takım kampın 11'inci gününe kondisyon salonunda yaptığı çalışmayla başladı.
İki grup halinde yapılan çalışmada futbolcular, antrenör Ahmet Teoman Eren'in eşliğinde güç depoladı.
Bursaspor, akşam saatlerinde bir çalışma daha yapacak.

