Bursaspor, sezon hazırlıklarının ikinci etabını sürdürdüğü Avusturya'da kondisyon çalışması yaptı.
Kulüpten yapılan yazılı açıklamaya göre, yeşil-beyazlı futbolcular, Seefeld kasabasında devam eden kampta kondisyon çalışması kapsamında grup halinde 5 kilometre koştu.
Futbolcular, günün ikinci antrenmanını öğleden sonra gerçekleştirecek.

