comScore

Bursaspor Bursaspor

Bursaspor testten geçti

25 Haziran 2013, Salı 13:47

Yeşil-beyazlı oyuncular, laktat testinden geçti

Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Bursaspor'da oyuncular laktat testinden geçti. 

Özlüce Tesisleri'nde yardımcı antrenörler nezaretinde yapılan teste, yeşil-beyazlı oyuncular 4'erli gruplar halinde katıldı. Sabah erken saatte gerçekleştirilen testin ardından oyuncular, tesisteki odalarında dinlenmeye çekildi.  

Yeşil-beyazlılar, yeni sezon hazırlıklarını akşam yapacağı antrenmanla sürdürecek.