Yeni sezon hazırlıklarını sürdüren Bursaspor'da oyuncular laktat testinden geçti.
Özlüce Tesisleri'nde yardımcı antrenörler nezaretinde yapılan teste, yeşil-beyazlı oyuncular 4'erli gruplar halinde katıldı. Sabah erken saatte gerçekleştirilen testin ardından oyuncular, tesisteki odalarında dinlenmeye çekildi.
Yeşil-beyazlılar, yeni sezon hazırlıklarını akşam yapacağı antrenmanla sürdürecek.

