Bursaspor Teknik Direktörü Başkanı Hikmet Karaman, Gençlerbirliği karşılaşmasının ardından açıklamada bulundu.
Deneyimli teknik adam açıklamasında "tamamen yerli yapımı" bir Bursaspor izlediklerini ifade ederek, maçı şöyle değerlendirdi:
"Yabancı oyuncu yoktu. Bugün şans verdiğimiz oyunculardan Doğanay'ın omzu çıktı. Oyundan almak zorunda kaldık. İçeride 'faydalı olamadım" diyerek hıçkırarak ağlıyordu. Altyapıda umut vadeden oyuncularımız var. Keşke bugün Başkanımız İbrahim Yazıcı burada olsaydı da altyapıdan çıkan oyuncularımızı görseydi."
Karaman, bir sezonu geride bıraktıklarını belirterek, "Hakkınızı helal edin. Yeni sezonda görüşmek üzere" diye konuştu.

