Her iki takımın taraftarları kahvehanelerde maçı izledikten sonra sokaklara çıkınca İnegöl Emniyeti olumsuz bir durum çıkmaması için taraftarlar arasında güvenlik koridoru oluşturdu.
Toplanan kalabalığa megofonlarla anons yapan polis ekipleri önce Galatasaray taraftarlarını daha sonra Fenerbahçeli taraftarları ayrı ayrı dağılmalarını sağladılar.

