comScore

Bursaspor Bursaspor

Bursa'da derbi önlemi!

13 Mayıs 2013, Pazartesi 10:01

Bursa'nın İnegöl ilçesi'nde Galatasaray - Fenerbahçe maçının ardından polis ekipleri olay çıkmaması için yoğun güvenlik önlemi aldı.

Spor Toto Süper Lig derbi maçında Fenerbahçe Galatasaray\'ı 2-1 mağlup etmesinin ardından Fenerbahçeli taraftarlar galibiyetlerini kutlamak için Atatürk Caddesi üzerinde sevinç gösterileri yaptı.

Her iki takımın taraftarları kahvehanelerde maçı izledikten sonra sokaklara çıkınca İnegöl Emniyeti olumsuz bir durum çıkmaması için taraftarlar arasında güvenlik koridoru oluşturdu.
Toplanan kalabalığa megofonlarla anons yapan polis ekipleri önce Galatasaray taraftarlarını daha sonra Fenerbahçeli taraftarları ayrı ayrı dağılmalarını sağladılar.