Teknik direktör Hikmet Karaman, Özlüce Tesisleri'ndeki antrenman öncesi taraftarların sahaya girerek futbolcular ile fotoğraf çektirmesine izin verdi. Yeşil-beyazlı taraftarlar, kaptan Ömer Erdoğan'a takım adına baklava ikram ederek çiçek verdi.
Daha sonra futbolcular ve teknik heyet saha kenarına kadar gelerek, taraftarları alkışladı.
Eskişehirspor maçı için tesislerde kampa giren yeşil beyazlı ekipte sakatlıkları devam eden ve takımdan ayrı çalışan Ömer Erdoğan, Serdar Aziz, kaleci Carson ve Edu'nun durumunun maç saatinde netlik kazanacağı öğrenildi.

