Orduspor Başkanı Nedim Türkmen, vefat eden Bursaspor Başkanı İbrahim Yazıcı'nın büyük işler başardığını belirterek, yeri doldurulamayacak biri olduğunu söyledi..
Lig TV\'ye konuşan Türkmen, \"Bursaspor camiasına, ailesine başsağlığı diliyorum, Allah sabır versin. Başkanlık yapmak zor bir görev. Büyük işleri başardılar. Kalp, şeker rahatsızlıklarına rağmen bu çok zor bir işi devam ettirdi. Bir sürü rahatsızlık yaşamasına rağmen bütün maçlara giderek sorumluluğunu yerine getirmek için hayatını hiçe saydı. Yeri doldurulamayacak bir insan\" diye konuştu.