Teknik direktör Hikmet Karaman yönetiminde, Özlüce Tesisleri'nde gerçekleştirilen antrenman 30 dakika sürdü. Yeşil beyazlı ekip, 30 dakikalık koşunun ardından antrenmanı tamamladı.
Sakatlıkları bulunan Anton Ferdinand takımdan ayrı yürüyüş yaparken, Gökçek Vederson ise salonda çalıştı.
Bursaspor, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını sürdürecek.

