Özlüce Tesisleri\'nde, teknik direktör Hikmet Karaman yönetimindeki antrenman, 1,5 saat sürdü. Isınma koşusuyla idmana başlayan yeşil-beyazlı futbolcular, daha sonra iki gruba ayrıldı ve geniş alanda, taktik ağırlıklı çift kale maç yaptı. Karaman, maçı sık sık durdurarak, futbolculara neler yapmaları gerektiğini anlattı.
Antrenmanda sakatlıkları devam eden Maurice Edu ve Fernando Belluschi, takımdan ayrı çalıştı.
Bursaspor, cuma günü basına kapalı yapacağı çalışmanın ardından Ordu\'ya gidecek.

