Eren,yaptığı açıklamada, geçen hafta Bursa\'da Akhisar Belediyespor ile 1-1 berabere kaldıklarını hatırlattı.
Bu puan kaybını, Orduspor\'u deplasmanda yenerek telafi etmek istediklerini belirten Eren, rakiplerinin zor durumda olduğunu ve kümede kalma mücadelesi verdiğini söyledi.
Kendilerinin de hedefleri bulunduğunu dile getiren Eren, \"3 puandan başka düşüncemiz yok. Hedefimiz Avrupa kupalarına katılmak. Bu çerçevede zorlu Orduspor deplasmanından 3 puanla dönmek zorundayız. İyi bir ekibiz ve Ordu\'dan istediğimiz sonuçla ayrılacağımıza inanıyorum\" diye konuştu.

