comScore

Bursaspor Bursaspor

Anton Ferdinand hedefi koydu!

19 Nisan 2013, Cuma 11:49

Bursaspor'un tecrübeli stoperi Anton Ferdinand, kulüp televizyonuna açıklamalarda bulundu.

Bursaspor'un tecrübeli stoperi Anton Ferdinand, kulüp televizyonuna açıklamalarda bulundu.   Son dönemde forma şansı bulduğu için mutlu olduğunu ifade eden Ferdinand, "Forma şansı bulduğum için çok mutluyum. Benim oynadığım bölgede çok kaliteli oyuncular vardı. Bulduğum şansı değerlendirdiğimi düşünüyorum. 2 galibiyet aldık. Ben de kendimi kanıtlama şansı buldum" diye konuştu.

 "İLK 3'TE BİTİRİRİZ"
Her maçı ayrı ayrı değerlendirmek gerektiğini ifade eden Ferdinand, "Önümüzdeki her maçı ayrı değerlendirmek lazım. Alabileceğimiz maksimum puanı alıp ligi öyle bitirmek istiyoruz. İlk 3 içerisinde ligi bitireceğimizi düşünüyorum" şeklinde konuştu.