Teknik Direktör Hikmet Karaman, Beşiktaş maçı sonrası yeşil-beyazlı futbolculara 1 gün izin verdi.
Bursasporlu oyuncular, hafta sonu deplasmanda yapacakları Mersin İdmanyurdu maçının ilk çalışmasını yarın saat 16.00'da Özlüce Tesisleri'nde gerçekleştirecek.

