comScore

Bursaspor Bursaspor

'Timsah' galibiyeti taraftarıyla kutladı

08 Nisan 2013, Pazartesi 22:22

Beşiktaş'ı sahasında 3-0 mağlup eden Bursaspor, galibiyeti Atatürk Stadı'ndaki seyircileriyle doyasıya kutladı.

Beşiktaş'ı 3-0 yenen Bursasporlu futbolcular, galibiyeti, maç bitiminde taraftarlarıyla beraber kutladı. Yeşil-beyazlı futbolcular, maçın bitiş düdüğünün çalmasının ardından sahanın ortasında toplandı. Bir süre birbirlerini tebrik eden futbolcular, daha sonra tribünlere yöneldi.
Tribünlerin önünden geçen ve taraftarların tezahüratlarına alkışlarla yanıt veren futbolcular, "Güzeller içinde bir seni seçtim, kalbimi sana ben sana verdim" tezahüratını onlarla beraber söyledi. Bursaspor'da, yedek kulübesinde bekleyen ve maçta süre alamayan Serdar Aziz, sahanın ortasına giderek taraftarların "3'lü" diye tabir ettiği tezahüratı başlattı. Stat hoparlörlerinden çalınan oyun havalarına da eşlik eden taraftarlar, uzun süre stattan ayrılmadı.