Özlüce Tesisleri'nde, teknik direktör Hikmet Karaman gözetiminde gerçekleştirilen antrenman, bir saat sürdü.
Yeşil-beyazlı futbolcular, topla ısınma hareketleri sonrası sahanın yarısında çift kale maç yaptı.
Antrenmanın ardından Bursasporlu futbolcular, tesislerde kampa girdi.

