Özlüce Tesisleri'nde, teknik direktör Hikmet Karaman gözetiminde gerçekleştirilen yaklaşık 1,5 saatlik antrenman, topla ısınma hareketleriyle başladı.
Futbolcular, 5'e 2 pas pres oyunu ve tam sahada taktik ağırlıklı çift kale maçla çalışmayı tamamladı.
Tesislere gelen bir grup taraftar da oyunculara moral verdi.Yeşil-beyazlılar, yarın yapacağı antrenmanla hazırlıklarını tamamlayacak ve tesislerde kampa girerek maç saatini bekleyecek.

