Bursaspor deplasmanı için hazırlıklarını sürdüren Beşiktaş, Samet Aybaba yönetiminde Nevzat Demir Tesisleri'nde dün basına kapalı olarak 1.5 saat idman yaptı.
Kondisyon ve taktik çalışması yapan siyah beyazlılar, ısınma koşularıyla başladığı idmanı 5'e 2 top kapma ve şut çalışmasıyla sürdürdü.