comScore

Bursaspor Bursaspor

Atamayana atarlar!

31 Mart 2013, Pazar 17:36

Bursaspor'un tecrübeli savunma oyuncusu Ömer Erdoğan Kasımpaşa maçı sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtladı.

BURSASPOR'un tecrübeli savunma oyuncusu Ömer Erdoğan Kasımpaşa maçı sonrası basın mensuplarının sorularını yanıtladı.
 
Şanssız bir maç olduğunu söyleyen Ömer, "İlk yarı daha üstün oynayan bizdik. İlk golü atan çok büyük avantaj yakalaşacaktı. Maçın hakkı bu değildi. Futbolda atamayana atarlar, diye bir söz var. Öyle bir gün yaşadık. Ona rağmen ikinci yarı pozisyonlarımız vardı. Özellikle Batalla kaçırdı. En kötü beraberlik hakkımızdı. Olmadı. Bu maçı unutup Beşiktaş maçını düşüneceğiz" diye konuştu.
 
Kaleci Harun'un maçın sonunda yaşadığı olayı değerlendiren Ömer, "Bunlar hoş şeyler değil. Harun bu takımda en son sinirlenecek insanlardan biri. Keşke olmasaydı. Ama bu işlere karışan insanlar da cezasını almalı. Bu tür şeyler doğru değil" dedi. 
 
DHA-Spor - Türkiye-İstanbul - Emre KOŞAK