Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Hikmet Karaman gözetiminde yapılan antrenman bir saat sürdü. Topla ısınma hareketleriyle başlayan antrenmanın ikinci bölümünde yeşil-beyazlı futbolcular, ayak tenisi oynadı.
Antrenman, taktik ağırlıklı çift kale maçla sona erdi.
Bursaspor yarın yapacağı antrenmanın ardından öğlen İstanbul'a gidecek.

