Bursaspor'un orta saha oyuncusu Fernando Belluschi, maç sonrası şunları söyledi: "Bizim için çok önemli 3 puanı aldık. Üst sıralara oynamak için hedef koymuştuk. Takımın morali çok iyiydi. 90 dakika boyunca iyi mücadele ettik ve 3 puanı aldık. Türkiye'deki tüm takımların evlerinde oynadığı maçları çok iyi oynuyorlar. Deplasmanda önce defansı düşünüyoruz. Şimdiye kadar deplasmanda iyi sonuçlar çıkaramadık ama iyi sonuçlar elimize geçecek.
" EDU: "KALDIĞIMIZ YERDEN DEVAM EDECEĞİZ"
Bursaspor'un ABD'li futbolcusu Maurice Edu ise şöyle konuştu: "Geçen haftaki Fenerbahçe mağlubiyeti sonrasında 3 puan çok önemliydi. Önümüzde milli maç arası var. Çok iyi hazırlanıp kaldığımız yerden devam etmeye çalışacağız."

