Kanaltürk'te Telegol programına telefonla bağlanan Hikmet Karaman'ın açıklamalarındantarafından derlenenler şu şekilde:
"Devre arasında hızla soyunma odasına gittim. Ben duymadım ama soyunma odasında oyuncular, yardımcı antrenörler ve menajer söyledi. Musa'nın sarısı var kırmızı kart gösterebilir, ofsayt uygulamayalım diye konuştuk.
Vederson'la konuştum, yardımcı hakem 'ofsayt diye söyleyeceğim, iptal ettireceğim' demişş. Orta hakem bir türlü kenara gitmek istemiyor. Bizim oyuncular çok ısrar edince, hakem kulaklıkla oynamaya başladı, kulaklık bozuk misali. 4. hakemin de 'iptal edecek' diye Süha beye (Sidal) konuşmaları olmuş. 4. hakem yan hakemin orta hakeme söylediklerini duymuştur. Geçen hafta hakemimiz Avrupa'da maç yönetecek diye konuşmadık. Nereye kadar devam edecek? Ağlayan bir hafta ağzına meme alıyor.
Bu maçı alsak şampiyonluğun en büyük adaylarından biri bizdik. Maç 1-1 devam etsin de görelim."

