Bursasporlu taraftarlar, yanlarında bulundurdukları bir Fenerbahçe formasını yaktı.
Bursasporlu taraftarlar yaktıkları meşalelerin bir kısmını bulundukları tribünün önüne doğru atarken, çok sayıda maytap da patlatıldı. Atılan yabancı maddelerin saha içine de ulaştığı görüldü.

