Hafta sonu Fenerbahçe ile karşılaşacak olan Bursaspor yaptığı antrenmanda marş eşliğinde ayak tenisi oynadı.
Bursaspor'da Fenerbahçe maçı hazırlıkları sürüyor. Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Hikmet Karaman nezaretinde gerçekleştirilen antremanda futbolcular, Bursaspor marşları eşliğinde ayak tenisi oynadı. Yeşil beyazlı futbolcuların moralli oluşu dikkatlerden kaçmadı. Antrenmanın basına kapalı olan bölümünde ise taktik ağırlıklı çalışma yapıldığı öğrenildi. Antrenmanda sakatlıkları bulunan Basser ve Pinto takımdan ayrı yürüyüş yaptı. Bursaspor Cuma günü yapacağı antrenmanla Fenerbahçe maçının hazırlıklarını sürdürecek.