"300 KEZ MİLLİ OLMUŞ A TAKIMDA KADROYA GİREMİYOR"
"Milli takımların alt yaş kategorilerinde başarı geliyor ama A takım başarısı yok, bunu nasıl değerlendiriyorsunuz?” sorusuna ise Karaman, "Oyuncuya bakıyorum 300 kez milli olmuş. Ama A takımda kadroya girmemiş. Bizde de var. Manchester United, Chelsea gibi takımlar istiyor. Bu futbolcu A takım kadrosunda değil. Oyuncular milli takıma giriyor ama yukarısıyla irtibat sağlanmıyor. Burada sistemi ve kendimizi sorgulamalıyız. Teknik adamların üzerinde de maç kazanacaksın baskısı var. Böyle olunca da hazır olan futbolcuyu oynatıyorsunuz. Bazı cesaretli hocalar var. Genç oyunculara şans verebiliyor. Bu sayıların çoğalması lazım" cevabını verdi.
"U-17 TAKIMINI KARANTİNAYA ALACAKSIN"
Bursaspor U-17 takımının başarısından bahseden Hikmet Karaman şöyle konuştu: “Bizim U-17 takımımız Avrupa şampiyonu olmuş. U-17 takımını karantinaya alacaksınız. En az 10 tanesi 2 sene sonra takımda oynamaya banko başlar. 1 tane oyuncu yok. İşte bu sistemden kaynaklanıyor. Bugün A takımda pasın şiddetini, kalitesini, alan savunmasını nasıl yapılır onu tartışıyoruz. TFF'nin alt yapıları kesinlikle denetlemesi lazım. Alt yapı antrenörleri pro lisans sahibi olmalı. Gençler doğru eğitimi alıp yukarıya gelmeli."

