Süper Lig’in lideri G.Saray’ın savunma oyuncuları, uzun süre eleştiri oklarının hedefi oldu. Ancak tartışılan defans dörtlüsü, önemli bir başarıya imza attı. Aslan’ın savunması, Kasımpaşa’nın ardından ligin en az gol yiyen defansı oldu.
Hürriyet'in haberine göre; Özellikle Çek stoper Tomas Ujfalusi’nin uzun süreli sakatlığı, Lyon’dan transfer edilen Cris’in gönderilmesi, bu mevkiideki tartışmaların sona ermemesine yol açtı.
Paşa 26 gol yedi
Ancak Galatasaray Uruguaylı kalecisi Muslera’nın da büyük başarısı ile iyi bir grafiğe imza attı. Sarı kırmızılı takım, şu anda Türkiye Ligi’nin en az gol yiyen ikinci takımı konumunda yer aldı. Aslan kalesinde sadece 27 gol gördü.
EN AZ GOL YİYEN TAKIMLAR
TAKIM YEDİĞİ GOL
Kasımpaşa 26
Galatasaray 27
Fenerbahçe 28
Bursaspor 28
Eskişehir 29
Trabzonspor 29

