Karaman, maçın ardından düzenlenen basın toplantısında, oynamayan, sakatlıktan çıkan ve A2 takımından aldıkları oyuncuları denemeleri açısından karşılaşmanın faydalı geçtiğini söyledi.
İddiasız bir maç olmasına rağmen sahaya iyi sonuç almak için çıktıklarını belirten Karaman, ''İkinci yarı A2 takımından gelen 6 oyuncumuz vardı. 'Bizimle ilgilenirseniz bu takıma çok iyi şeyler veririz' izlenimi verdiler. Önümüzdeki haftalarda bu genç oyuncular arasından aramıza katılacaklar olacak'' diye konuştu.

