KAPTAN ÖMER: İNŞALLAH BU SON OLUR
Bursaspor'un takım kaptanı Ömer Erdoğan, otobüste şoke olduklarını anlatırken, şöyle dedi: "Allaha şükür çok ciddi yaralanma olmadı. Harun ve Özgür kardeşimizin başına taş geldi. Şok yaşadık. Korktuk. Olmaması gereken şeyler. Daha önce de yaşandı ama insanlarımız ders çıkarmıyor. Güzel şeyler değil. Aynı ülkede yaşıyoruz. Yurtdışındaki basına da yansıyor ve tüm dünyada kötü bir örnek oluyor. İnşallah bu son olur."

