Spor Toto Süper Lig'in 23. haftasında Gaziantepspor'a konuk olacak Bursaspor'da idman sonrası futbolcular ikram edilen süt helvalarını yediler.
Bursaspor, Spor Toto Süper Lig'de yapacağı Gaziantepspor maçının hazırlıklarını sürdürdü. Özlüce Tesisleri'nde, teknik direktör Hikmet Karaman yönetiminde gerçekleştirilen antrenman yaklaşık 1,5 saat sürdü. Isınma hareketleriyle başlayan antrenman tam sahada yapılan taktik ağırlıklı çift kale maçla devam etti. Bursaspor, yarın sabah saatlerinde yapacağı antrenmanla Gaziantepspor maçı hazırlıklarını tamamlayacak ve öğle saatlerinde özel uçakla Gaziantep'e gidecek. Antrenman öncesi Özlüce Tesisleri'ne gelen bir lokantanın çalışanları, özel olarak hazırladıkları süt helvasını yeşil-beyazlı oyunculara ve basın mensuplarına ikram etti.