Transfer dönemlerinde ismi sıkça farklı takımlarla geçen Serdar'ın 31 Mayıs 2015'te bitecek olan sözleşmesinin 2017 yılına kadar uzatıldığı duyuruldu.
Genel Sekreter İlhan Uslu yaptığı açıklamada, "Futbolcumuz Serdar Aziz'in sözleşmesi 2 sene daha uzatılmıştır. Camiamıza hayırlı olsun" dedi.

