comScore

Bursaspor Bursaspor

Oğuzhan: "Maçı erken mi bıraktık..."

01 Şubat 2013, Cuma 22:45

Beşiktaş'ın orta saha oyuncusu Oğuzhan Özyakup, Karabükspor maçıyla ilgili konuştu..

Oğuzhan'ın açıklamalarından .com'un derledikleri şöyle:
"İki haftadır puan kayıpları var. Rakip 10 kişi kalmasına rağmen pozisyona giremedik. Maçı erken mi bıraktık, oyundan mı düştük, 2-2 yapabildiler. Manu'yu herkes biliyor, Onla paslaşmak kolay oluyor. Orta sahada çok iyi oyuncularımız var. 3 puana çok yaklaştık maalesef berabere kaldık. Pozisyonlara girip atamıyoruz. İlk yarıda en fazla gol atan takım biz. Bu güveni yeniden kazanmak ve golleri yine bulmak istiyoruz"