comScore

Bursaspor Bursaspor

"Galatasaray'ı yenmemiz gerekiyor"

01 Şubat 2013, Cuma 19:01

Bursaspor'un ABD'li orta saha oyuncusu Maurice Edu kulüp televizyonuna yaptığı açıklamada, yarın kendi sahalarında oynayacakları Galatasaray maçından galip gelmeleri gerektiğini söyledi.

Kupa maçlarında ve ligde iyi sonuçlar alamadıklarını ancak bunun iyi oynamadıkları anlamına gelmediğini ifade eden Edu, "Fenerbahçe maçına ve İstanbul Büyükşehir Belediyespor maçına iyi hazırlanmıştık. Takımın güveni hala yerinde. Özgüven eksikliğimiz yok. Galatasaray'ı yenmemiz gerekiyor. Ben ve arkadaşlarım Galatasaray'ı yenmek için elimizden gelen en iyisini yapacağız. Bizim için çıkış ve kırılma maçı olacak. Önemli bir mücadele olacak. Çok heyecanlıyız. Bu maçı kazanacağımıza inanıyorum" diye konuştu.