Mücadelenin ikinci yarısında Musa'nın yerine oyuna giren Edu, gösterdiği performansla beğeni kazandı. Tekrar sahalara dönmenin kendisi açısından önemli olduğunu ifade eden Edu, "Maç benim için iyi geçti. Sahalara tekrar geri dönmek güzel. Takım içinse onca şeyden sonra bu galibiyeti almak önemliydi" diye konuştu.

