"ÇOK ETKİLENDİM"
Taraftarların stada gelmemesinden duydukları üzüntüyü de dile getiren Serdar, "Şu an ligin üst sıralarındayız. Ama taraftarımız stada gelmiyor. Bu da beni şaşırttı. Kupa'da Fenerbahçe'ye kaybetmiş olabiliriz. Ama küsüp ligde yalnız bırakmamaları gerekiyor. Üst sıradayız ama stat boş. Ben Bursa'da doğup, büyüdüm. Özellikle ben çok etkilendim. Alt sıralarda da olabilirdik. Her zaman onların desteklerini bekliyoruz" dedi.
"SADECE 4 KİŞİDEN OLUŞMUYOR"
Hatalarını düzeltmeye çalıştıklarını ifade eden Serdar sözlerini şöyle sürdürdü: "Her futbolcu hata yapabilir. Avrupa'da en iyi oyuncular bile hata yapabiliyor. Futbol hata oyunu. Hata olmadan gol olmaz. Herkes haklı. Düzeltmeye çalışıyoruz. Kayserispor maçında da iyi savunma örneği gösterdik. Bunu lige yaymamız gerekiyor. Defans sadece 4 kişiden oluşmuyor."

