Özlüce Tesisleri'nde teknik direktör Ertuğrul Sağlam gözetiminde yapılan ve yaklaşık 1,5 saat süren antrenmana yeni transfer Edu da katıldı. Sağlam'ın takım arkadaşlarına tanıttığı Edu, daha sonra takımdan ayrı koştu.
Dün akşamki Fenerbahçe maçında forma giyen futbolcular koşarken, diğer futbolcular ise pas-pres çalışması yaptı.
Bursaspor, Kayserispor maçı hazırlıklarına yarın da devam edecek.

