Bursaspor'da kadro dışı kalan Ozan İpek yerel bir televizyon kanalında yayınlanan spor programında önemli açıklamalarda bulundu.
Bursaspor'da kadro dışı kalan Ozan İpek yerel bir televizyon kanalında yayınlanan spor programında önemli açıklamalarda bulundu. Ozan, "Yarın görüşmemiz var. Ondan sonra yeni bir harita çizeceğiz. Her şey iyi giderse kalmak isteyeceğim. Bursaspor taraftarından ve camiasından da özür dilerim" dedi.