comScore

Bursaspor Bursaspor

Bursaspor gözünü F.Bahçe'ye çevirdi

13 Ocak 2013, Pazar 19:48

Bursaspor teknik direktörü Ertuğrul Sağlam, Sivasspor maçının ardından açıklamada bulundu.

Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam Sivasspor maçının ardından yaptığı açıklamada, karşılaşma öncesindeki düşüncelerinin iyi futbol ortaya koyarak, 3 puan alıp grupta avantaj elde etmek olduğunu ancak bunu başaramadıklarını ifade etti. Mağlubiyetin çeşitli sebepleri olduğunu dile getiren Sağlam, ilk golde motivasyon eksikliğinin, ikinci golde de gereksiz bir fantezi ve riskin kendilerine pahalıya mal olduğunu söyledi. Ertuğrul Sağlam, "İddiamız devam ediyor. Önümüzde iki Fenerbahçe maçı var. Özellikle çarşamba günü evimizde oynayacağımız karşılaşmayı kazanmamız gerekiyor ki yeniden avantajlı duruma geçelim" diye konuştu.

Zemin ve saha şartları elverdiği ölçüde üretken olmaya çalıştıklarını anlatan Sağlam, pozisyon da bulduklarını ancak bunları değerlendiremediklerini sözlerine ekledi. Bursasporlu futbolcu Ömer Erdoğan ise iki takımın da ağır zemine rağmen iyi mücadele ettiğini belirterek, bu maçı unutup Fenerbahçe ile yapacakları kupa maçına odaklanacaklarını söyledi. Şener Özbayraklı ise Sivas'a galibiyet için geldiklerini ancak bunu başaramadıklarını kaydetti.