comScore

Bursaspor Bursaspor

Bursaspor'da 3 eksik takıma döndü

07 Ocak 2013, Pazartesi 11:01

Bursaspor, ikinci yarı hazırlıklarını Özlüce Tesisleri'nde sürdürdü. Yeşil beyazlı ekipte Pinto, Batalla ve Carson takımla çalışmalara başladı. Sakatlığı olan N'Diaye ise antrenmana çıkmadı.

Bursaspor, ikinci yarı hazırlıklarını Özlüce Tesisleri'nde yaptığı antrenmanla sürdürdü. Sabah saatlerinde Vakıfköy Tesisleri'nde yapılan laktat testinin ardından yeşil beyazlı ekip akşam saatlerinde Özlüce Tesisleri'nde yaklaşık 1 buçuk saat süren bir antrenman yaptı. Teknik direktör Ertuğrul Sağlam nezaretinde gerçekleşen antrenman, takım halinde yapılan ısınma koşularıyla başladı. Yeşil beyazlılar, ısınma koşularının ardından karşılıklı pas çalışması yaptı.N'DIAYE ÇIKMADI Öte yandan izinden dönen Sebastian Pinto, Pablo Batalla ve kaleci Scott Carson bugün takımla ilk idmanına çıktı. Pinto, Batalla ve Carson ilk antrenmanında takımdan ayrı düz koşu yaptı. Sağ arka adalesinde çekme olan Alfred N'Diaye antrenmana çıkmazken, üst adalesinde sertleşme olan Yavuz, sakatlıkları bulunan Tuncay Şanlı ve Vederson ise takımdan ayrı kondisyon salonunda çalıştı.Bursaspor, yarın sabah saatlerinde yapacağı antrenmanla çalışmalarını sürdürecek.