Özlüce Tesisleri'ndeki antrenmanda futbolcular, ısınma hareketlerinin ardından dar alanda beşe iki ve pas pres çalışması yaptı.
Teknik direktör Ertuğrul Sağlam gözetiminde çalışan yeşil-beyazlı ekipte, izinli olan Ozan İpek ve hafif sakatlığı bulunan kaptan Ömer Erdoğan antrenmana katılmadı.
Yaklaşık 1,5 saat süren antrenmanda futbolcuların oldukça neşeli oldukları gözlendi.

