comScore

Bursaspor Bursaspor

"Şampiyon takımı ne hale getirdiniz"

23 Aralık 2012, Pazar 18:45

Bursasporlu taraftarlar, 0-0 biten Gençlerbirliği maçının ardından futbolcuları alkışladı, yönetimi protesto etti.

Maçın bitiş düdüğüyle Bursasporlu taraftarlar futbolcuları tribünlere çağırdı. Yeşil beyazlı futbolcular taraftarların bu çağrısını karşılıksız bırakmadı.

Taraftarlar, tribünlere kadar gelen futbolcuları alkışlarken, yönetim aleyhine tezahürat yaptı.

''Şampiyon takımı ne hale getirdiniz'', ''Açıklama yapmayın transfer yapın'' diye tempo tutan bir grup taraftar, yönetimi istifaya davet etti.