Bursaspor ile Gençlerbirliği, 17. hafta maçında 0-0 berabere kaldılar...
Spor Toto Süper Lig'in 17. haftasında oynanan karşılaşmada Bursaspor ile Gençlerbirliği 0-0 berabere kaldı... Bursa Atatürk Stadı'nda oynanan karşılaşmada iki takım da 1 puana razı oldu... Bursaspor bu beraberlikten sonra ligin ilk yarısını 24 puanla tamamlamış oldu. Gençlerbirliği ise puanını 21 yaptı.