comScore

Bursaspor Bursaspor

Recep Bölükbaşı anjiyo oldu..

21 Aralık 2012, Cuma 18:45

Bursaspor'un İkinci Başkanı Recep Bölükbaşı anjiyo oldu..

Bursaspor'un resmi sitesinden yapılan açıklamaya göre, Bölükbaşı'nın rahatsızlanarak hastaneye kaldırıldığı bildirildi.

Açıklamada şu ifadelere yer verildi:
''Acıbadem Hastanesi'nde yapılan kontrol amaçlı anjiyo sonucunda herhangi bir soruna rastlanmadığı bildirildi. Bir süre hastanede kontrol altında tutulduktan sonra taburcu edilen İkinci Başkanımız Recep Bölükbaşı'na geçmiş olsun dileklerimizi sunar, acil şifalar dileriz.''

ailesi olarak Recep Bölükbaşı'na geçmiş olsun dileklerimizi iletir, acil şifalar dileriz.