comScore

Bursaspor Bursaspor

"Güzel bir gün oldu"

04 Aralık 2012, Salı 22:32

Ziraat Türkiye Kupası 4. Turu'nda Nazilli Belediyespor'u 3-0 ile geçen Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, güzel bir gün geçirdiklerini ifade etti.

Futbolda Ziraat Türkiye Kupası 4. turda deplasmanda Nazilli Belediyespor'u 3-0 yenen Bursaspor'un teknik direktörü Ertuğrul Sağlam, ''Bizim için çok güzel bir gün oldu'' dedi. Sağlam, gazetecilere yaptığı açıklamada, Nazilli'de gerçek bir centilmenlik havası yaşandığını belirtti. Kupa maçlarına iyi konsantre olunmadığı takdirde büyük sürprizlerle karşılaşılabildiğine dikkati çeken Sağlam, ''Nazilli Belediyespor ekibi, maçın başlarında öne geçecek pozisyonlar yakaladı. Daha sonra aklımız başımıza geldi. Bursaspor gibi oynamaya başladık ve ilk yarı sonunda soyunma odamıza 3-0'lık skorla girdik. İkinci yarı Orduspor maçının düşüncesiyle oyunu rölantiye aldık. Bizim için çok güzel bir gün oldu'' diye konuştu. Sağlam, misafirperverliğinden ötürü Nazilli Belediyespor taraftarına teşekkür etti.