Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, Akhisar Belediyespor ile berabere kalmaları ve takımının oyunu hakkında konuştu.
Bursaspor Teknik Direktörü Ertuğrul Sağlam, Akhisar Belediyespor maçına iyi başlamalarına karşın, oyunun hakimiyetini ancak ilk yarının son bölümünde sağladıklarını vurguladı. İlk yarı yakaladıkları pozisyonları gole çeviremediklerine değinen Sağlam, ''Kötü oynadığımız maçı 2-2 bitirmek ve 1 puan almak sevindirici oldu. Oynadığımız oyun bize yakışmadı. Bu sezon Kasımpaşa maçı hariç, en kötü maçımızı oynadık. Beklemediğimiz 2 puan kaybettik. Geri düştüğünüz zaman, gol yediğinizde pozisyonlar verebiliyorsunuz'' ifadesini kullandı. Yeşil-beyazlı futbolcu Hakan Arslantaş da Bursaspor'un aksine Akhisar Belediyespor'un iyi mücadele ettiğini dile getirken, Musa Çağıran ise maçın 35. dakikasına kadar iyi mücadele eden tarafın Akhisar Belediyespor olduğunu belirtti.