comScore

Bursaspor Bursaspor

Timsah yürüyüşü yok, selamlama var

18 Kasım 2012, Pazar 23:00

Bursasporlu futbolcular, 3-0'lık Mersin İdmanyurdu galibiyetinin sevincini taraftarlarıyla kutladı.

Yeşil beyazlı taraftarlar, maçın bitiş düdüğüyle tüm futbolcuları tribünlere çağırdı. Taraftarlar, futbolculardan ''timsah yürüyüşü'' yapmalarını istedi.

Bursasporlu futbolcular bunun yerine taraftarlarla, ''Güzeller içinde bir seni seçtim, kalbimi sana, ben sana verdim'' tezahüratını söyledi.
Futbolcular, tüm tribünleri dolaşarak taraftarları selamladı.
Genç futbolcu Serdar Aziz, istek üzerine orta sahaya giderek, taraftarlara ''3'lü'' tezahüratı çektirdi.