comScore

Bursaspor Bursaspor

Musa: "Çok güzel maç oldu.."

10 Kasım 2012, Cumartesi 00:00

Bursasporlu Musa Çağıran, Beşiktaş beraberliğini değerlendirdi..

Musa'nın yayıncı kuruluşa yaptığı açıklamalardantarafından derlenenler şu şekilde:
"Çok güzel maç oldu, iki tarafı da tebrik etmek lazım. Bol gollü, bol pozisyonlu bir maç oldu. İlk yarıda oyun ortada gitti geldi ama 3-0'ı, 4-0'ı kapatma şansımız varken 1-0 devre arasına girdik. En azından 2-0 olsa daha farklı olabilirdi. İkinci yarı baskı olacak bunu biliyorduk ama iyi karşılayamadık. Sonra yine pozisyonlar bulduk, maçı beraberliğe getirdik. Son dakikada Ferhat'ın yüzde yüzlük pozisyonu var. Galibiyeti hak ettik ama futbolda bunlar var. Mersin ve Antalya maçlarını kazanıp iyi yerlere gelmeye çalışacağız."