comScore

Bursaspor Bursaspor

''Son zamanlarda 2 dakikada 2 gol yiyoruz''

10 Kasım 2012, Cumartesi 00:00

Bursaspor'un Beşiktaş karşısındaki ikinci golüne imza atan İbrahim Öztürk, mücadeleyi değerlendirdi..

İbrahim Öztürk'ün açıklamalarından .com'un derledikleri şöyle:
"Geçen hafta beklemediğimiz 3 puan kaybettik. Bu maç önemliydi bizim için. Beşiktaş'ı iyi analiz ettik, çok iyi çalıştık. Maça iyi de başladık. Beşiktaş'ın baskılı başlayacağını biliyorduk. Oyunu kontrol altında tuttuk, posiyonlara girdik. İkinci yarda üst üste 2 gol yedik, Basser sakatlandı, o kanattan gol yedik.Beşiktaş'ın ikinci yarıya iyi başlayacağını biliyorduk. Son zamanlarda 2 dakikada 2 gol yiyoruz, bunları yemememiz lazım. Daha iyi motive olmalıyız. Önemli olan 3 puandı. İstedik, çok güzel maç oldu ve iki tarafa gitti geldi. Olcay'ın kaçırdığı pozisyon var ama ondan sonra bizim de yüzde yüzlük iki pozisyonumuz var. Bize de dönebilirdi maç ama 3-3 bitti. Biz böyle oynadıkça sonraki haftalarda puanlar alabiliriz diye düşünüyorum"